Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 31 januari 2011

Armband i olika färger!

Idag hade jag gäster! Mina före-detta kolägor hälsade på. Det var mysigt!
Vi har inte sätt oss på länge så detta var en överraskning att de kunde komma. Eftersom jag har lovat till dem väldigt länge sedan , att de ska få armband (virkat) från mig, nu gav jag några av de som syns på bilden.



Ni kan se närmare dem...De är väldigt enkla att göra man måste ha bara en kartong rulle eller en plast armband att virka runt med olika effekt garn som jag hade från länge sedan eftersom för 2 år sedan stickade jag väldigt mycket ,och så jag brukar samla alt garn i en speciell påse.
Så att de ser ut så...





















Och en bild med en av mina kolägor (på vart förre-detta jobb).
 Jätte trevlig tjej... tyvärr den enda bilden som jag har er detta.
Vi hade trevligt men vi glömde göra en bild tillsammans!
Vikan!  ....min son raderade de andra bilderna ,som vi tog när vi slutade på jobbet men, jag hoppas, att vi ska träffas någon gång.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...