Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 13 januari 2011

Besök på BUP!

I morgon ska vi till BUP  men min pojke vet inte vad detta innebär han vet bara att han ska träffa de två*tjejerna* som han brukar träffa varje väcka. Han är ett barn som har väldig LÄTT FÖR ATT BLI DEPRIMERAD och TÅL ABSOLUT INTE STRESS så att jag måste förbereda honom varje gång när vi går någonstans, därför att; han har en stor kontroll behov . Om han inte känner sig i trygghet, då kan han explodera när som helst eller var som helst
Han har absolut inte tålamod och på grund av detta har svårt att vänta sin tur. När vi går någonstans måste jag förbereda honom om vad förväntar jag mig av honom och upprepa detta många gånger för att han ska veta vad får han göra och vad han inte får.
Eftersom utredningen för ADHD är klart  nu vet vi att han har PTSD också men den autistiska delen är oklart  ska han träffa överläkaren på BUP som har bred erfarenhet .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...