Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 5 januari 2011

några äldre bilder!


Jag tänkte lägga ut några äldre bilder om mig på florist utbildningen och mina kreationer.....

 Just detta representerar mig bakom en sorg bukett

  Jag har så finna minne från den tiden men samtidigt har jag några dåliga eftersom på den tiden hade jag den värsta hemma med min minsta son med ADHD problematik så att den där utbildningen kom i rätt tid för mig för att jag kunde koncentrera mig på not kreativt istället och inte bara på¨ADHD.

Nu kommer några bilder med minna KREATIONER...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...