Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 26 februari 2011

Romantik med Richelieubroderi!

Idag, ska jag lägga ut på min blogg , en video , som jag hittade på you tube och , som presenterar väldigt finna Richelieu broderier med en bakrund av underbart musik!
Vad underbart  spets konst är detta!! Är klart att man behöver tid,tålamod,kärlek för handarbete i synnerhet för att göra sådana konst! Jag själv gjorde några mindre duk , som jag gav som present till vänner,för mig själv bevarade jag bara en stor bordsduk, som jag har  presenterat längre sedan.Ni kan få en titt på den nedan...
Richelieu broderi, som jag gjorde för några år sedan.Men för mitt första richelieu  spets duk är den helt ok, tycker jag! 










Jag hoppas att ni får massor av inspiration ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...