Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 14 mars 2011

Jag fyndade förra väckan!

Förra väckan , i torsdags var jag ute på fynd och kolla vad jag hittade!
Detta är en kökshandduk en dekorativ sådan!
Är fint broderad och har applikationer (den nedre delen av kjolen) och en liten spets nere.




Detta är en annan dekorativt kökshandduk som är broderad i gul och brun och har en liten spets i nedre delen.



och den tredje som är broderad med tjusiga blommor i mitten











Och nu kommer några bilder med olik broderade tavlor eller bättre sagt olika broderier i ram.






















Dessa två ovala tavlorna broderade med korsstygn är riktigt finna i en interiör i nyrokoko stil.









Två runda tavlor broderade med korsstygn som kommer att funka bra, i vilken som helst hem!










 Två  underbara tavlor som kan fungera t.o.m. i en minimalistiskt inred miljö! De är broderade med pastell färgade DMC brodertråd. 









enkelt och fint...om du längtar efter våren...











Tjusiga broderade fåglar












Och alla dessa tavlorna, hittade jag, på en och samma ställe, i Borås på en sekond hand affär : Myrorna. 
Jag hoppas att jag inspirerade för lite fynd! Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...