Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 28 maj 2011

Nu kommer bilden på beskrivningen av irländsk spets blommor och blad!

I går lovade jag att jag ska återkomma med beskrivning på de blommor och blad som jag virkade för min nästkommande handarbete nämligen : irländsk spets kofta. 
Jag ska göra bilder på alt förstås så att ni ska kunna följa alt jobb som jag lägger ner för att göra koftan!


Nu kommer bilderna!

teckning på blad
beskrivning
hur ser ut bladen 
en blomma med beskrivning
en närmare titt...
beskrivning
en annan blomma
teckningen på blomman
beskrivning
en annan blomma
närmare titt
beskrivning


















Det är alt för idag! 
Nästa gång kommer jag med resten av beskrivningarna på resterande blommor och blad.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...