Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 15 juni 2011

Ett fruktansvärt berättelse...



Jag läste idag om en berättelse på Facebook som gjorde en stor intryck på mig! Det handlade om en liten pojke.
Berättelsen var skriven av Sandor Balazs. Jag försöker översätta och berätta er!

*Medan en man reparerade sin bil ,hans son tag en sten och skrev något på bilen ,manen tag pojkens hand och slog handen några gånger utan att märka att han slår honom med en nyckel som han använde till bilen. Senare pojken förlorade alla sina fingrar på en hand på grund av alla fingrarna var nedbrutna och läkarna kunde inte hjälpa honom .Hans pappa var vid hans sida i sjukhuset men kunde inte hjälpa till att *reparera * sonens fingrar.... Då hade han förstått vad fruktansvärt han gjorde mot sin egen son! Pojken observerade hans pappa där och frågade honom :när ska han få tillbaka sina fingrar? Pappan kunde inte svara och gick genast till bilen och slog bilen hårt några gånger! Då observerade han vad sonen gjorde;han skrev på pappans bil:JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!*

Ni som ska läsa detta blir säkert upprörda över att hur kan en pappa slå sin barn....Tyvärr sådana händelser är normala i visa länder fortfarande.

Varje gång, ner jag läser om sådant, kommer jag ihåg om mina barns pappa han slog inte sina barn, men han slog mig framför mina barns ögon.Jag är säkert på att min minsta son har sina autism relaterade problem som ursprung ifrån detta händelsen i vårt liv.
min son var lessen här hade han 3 år
Ha det bra idag och vara inte ledsna! Vi ses!



1 kommentar:

  1. Ja, det var en berättelse som berör!
    Hoppas ni har en fin sommar. /Ida

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...