Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


onsdag 23 november 2011

Små point lace för att dekorera granen!

Jag hade inte tid för att skriva på blogg-en, eftersom jag jobbar nästan hela dagen, varje dag, med några nya point lace modeller.
 De modellerna är Jul-relaterade och de ska jag sälja på Blocket.se och kanske på Signerat.se men bara från 15:e December. 
Förstås att jag ska lägga ut på blogg-en med!
 Men nu ska ni få se några små point lace teckningar som ni kan kombinera med varandra eller bara göra enfärgade point lace dekorationer för granen.
Modellen representerar en stjärna i mitten . För att göra en häng dekoration för granen räcker det att använda bara teckningen med stjärnan utan  dubbel kanten med point lace sladd.
Ni kan använda hela teckningen ,för att göra en häng dekoration för granen, eller bara mitten av teckningen som representeras av spiralen, och eventuellt att  sy ihop spiral- delarna med två fötter  varje, på grund av att dekorationen skall ha mer stabilitet.
Färgerna som ni kan använda är beroende på  trenderna som gäller just nu eller egen önska!
Jag hoppas ni fått lite inspiration och önskar er lycka till näst kommande projektet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...