Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


tisdag 10 januari 2012

Observatii in legatura cu cum se lucreaza cu tecnica de dantela irlandeza

Dupa cum observati, am lucrat un jerseu cu combinatii de dantela  rotunda crosetata si motive cu frunze si flori crosetate si unite intre ele prin plasa crosetata (panza de paianjen cum a-i spun eu).
Recunosc ca nu a fost usor sa lucrez in acest fel adica combinand cele doua tipuri de dantela.Dantela crosetata rotunda a fost (citeva ) facuta de mine,altele au fost cumparate (ex: dantela facuta cu ciocanele) dar, unele au fost executate din fir de crosetat mai gros altele din fir subtire si din cauza aceasta unele au avut tinuta si altele nu.
Sa vedeti diferenta dintre dantelele pe care le-am folosit...
se observa la mijloc,dantela in forma rotunda prezentata aici este executata cu fir de crosetat mai gros(are tinuta mai buna)
Dantela urmatoare....nu...
Aceasta dantela este executata cu ciocanele si este facuta cu fir subtire special pentru acest tip de dantela; dar lucrata impreuna cu restul motivelor din modelul jerseului nu are aceasi tinuta ca si celaölt tip de dantela din imaginea anterioara.
Sau ,o alta dantela care a fost crosetata cu fir subtire (am cumparat-o de la un butic sekond hand),o vedeti in fotografia urmatoare...
Aceasta dantela atarna nu are tinuta.Este facuta dintr-un fir prea subtire si incorporata in jerseu, da impresia ca atirna.
Ei, trebuie sa recunosc ca fiecare lucru de mana este un experiment, cu aceasta tecnica!
Chiar si firele pe care le-am folosit eu la acst jerseu sunt prea moi pentru acest tip de lucru de mana!
Cel mai frumos arata un lucru de mana facut cu ata tip bumbac (ata macrame) sau un fir mai gros de crosetat din bumbac, pentru ca cu acest tip de ata are tinuta .
Jar cea mai grea portiune a fost: executarea minecii care dupa cum vedeti in fotografia urmatoare a fost executata numai din plasa crosetata neregulat.
La maneca am folosit  ca sustinere un material gros asezat pe o bucata de frigolit si am folosit multe ace de gamalie pentru a fixa plasa .Trebuie sa stiti ca pentru a avea o plasa  neregulata trebuie sa aveti o TACTICA in executie.Eu am inceput lucrul la mineca de la coltul din dreapta subsuoara si am mers in diagonala in sus apoi am fixat lucrul cu ace de gamalie si am continuast sa crosetez jur imprejurul parti de sus rotunde a minecii dar, am crosetat doar putin , nu am mers pe toata suprafata de sus pentru ca asa jes rinduri drepte nu iese o plasa neregulata!
Cam asa ....cum urmeaza pe fotografia urmatoare...
..
desenul executiei manecii

Cam atit pentru azi, sper ca am putut ajuta cu ceva!
P:S: acu lucrez pe un alt projekt...despre el o sa arat cite ceva pe vineri....

PANA ATUNCI LA REVEDERE!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...