Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 29 juli 2012

turqoise tunika med spets överdel och paisley motiv

Jag hann göra rätt mycket på min tunika det här veckan! 
Eftersom är det modernt med paisley motiv och dessutom hade jag en tyg hemma med det här motiven så , tänkte jag göra något med den....
Jag sydde själv tunikan (jag är inte utbildad som sömmerska) men är  nöjd med resultatet (utom att jag inte har överlock maskin) det gick rätt bra med den. 
Efteråt , broderade jag  runt bröst delen samt backdelen av tunikan och under armarna.

tunikans  backdel

ena sidan av tunikans framdel

tunikans framdel
och....blomman som inspirerade...

När det är klart då kommer jag med nya bild!
till dess ....ha en solig nästa vecka! 
Vi ses nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...