Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 21 oktober 2012

Utställning!

I en månad, med början från föra veckan  har jag en utställning av mina handarbete på  Mötesplats Norrby  i Borås. Jag är glad att jag fick möjligheten att visa *mina kreationer* men tyvärr hann jag inte fotografera dem på plats så att ni får se dem hur jag har dem på blogg-en. Jag la ej ut alt som jag gjorde bara några av dem.
Nu kommer jag visa er alt som ingår i utställningen...

Tunikan*Laila*,storlek 42,
Kofta *Romantik*
Västen *Zenia* storlek 42
Koftan *Romantik*
Västen *Sommar*
halsduken*Solblommor*
Halsduken *Fällda tulpaner*
Västen*Kamelia*
point lace ,spets duk 
 
spetsduk 
spetsduk
liten spetsduk 
liten spetsduk

Ha en bra dag alla!

3 kommentarer:

  1. Wat maak je toch een prachtige dingen, als ik dat allemaal zie, jeuken mijn vingers om ook te proberen of ik zo'n vestje kan maken...

    SvaraRadera
  2. Fina saker har du gjort! Var det mycket folk på utställning?
    Synd att jag åker till USA och kan inte se dina alster....
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Votre travail est absolument magnifique. J'espère que votre exposition aura beaucoup de succès.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...