Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 3 februari 2013

spets bolero i tre nyanser av vit


För några veckor sedan började jag jobba med den här modellen i bilden nedan.
Jag blev inspirerad av en Spansk mode presentation och i en början ville jag göra alt i svart men tyvärr hittade jag inte svart tråd ...och då kom jag på att det blir kanske lite annorlunda ..men, ändå intressant om jag  använder 3 olika nyanser av vit...
Det blev:vit,ben vit, ,och vit och guld melerad . 
en del av bolero i tre nyanser av vit
en blomma med olika fyllnader

kanten runt om är spetsig
det var alt för idag ...HA EN INSPIRERAD VECKA!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...