Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


tisdag 18 januari 2011

uppdatering!

 Nu kommer några bilder med teckningar från de rumänska böckerna!







Jag har presenterat några teckningar av mindre modeller som man kan använda som enstaka små dukar eller kombinerade med varandra (de runda) och göra stora dukar.
Visa av modellerna kan vara riktigt tjusiga om man gör dem med olika färger!Man kan använda till och med olika former av lasett.




Detta modellen, och den nästkommande blir färdigt gjort i sluten av danna väckan och är färgade! Jag gör 2 st. av varje för att 1 st. blir present, till en av mina väninnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...