Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 23 december 2011

Point lace för Julen!

Jag gjorde några Jul-inriktade spets ! 
Två små spets (röda) som blir glas underlag *jul stämning* hos en granne! 
De ser ut så...
röd point lace glas underlag som *Jul stämning* hemma hos två unga

 Den andra 3 små spets  blev häng dekoration för den svarta kristall lampan från min kök.
jul dekoration  med röda point lace
  
Och... den största arbete blev två lika medelstora spets duk: en blir jul dekoration för en bekant i Borås som köptes av hennes man,som present (julklapp) och den andre spetsduk, blir Jul dekoration   på min egen köksbord!
point lace duk med julrosor
Jag hoppas kunde inspirera till en bra Jul stämning!
Vi ses nästa väcka , då kommer jag med fortsättning till point lace sladden!

VA DORESC UN CRACIUN FERICIT LA TOATE CELE CARE I_MI VIZITATI BLOGG_UL!
Ne vedem saptamana viitoare cu continuarea descrierii  lasetelor macrame!

MED DETTA ÖNSKAR JAG ER GOD JUL!




2 kommentarer:

  1. The laces are so pretty! Just perfect for a beautiful table for the holidays. Many thanks for joining me for Pearls and Lace Thursday!
    Blessings, Doni

    SvaraRadera
  2. Fina jul-dekorationer till lampan!
    God fortsättning!
    Iti doresc un calduros: La Multi Ani!
    Karla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...