Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 13 januari 2012

Sjalen * Brasilien*!

Idag på morgonen avslutade jag en sjal som fick namnet Brasilien eftersom jag fick inspirationen från en dokumentär som handlade om intressanta växter som finns i Brasilianska skogen!

Den färdiga sjalen gjort med den irländska spets tekniken.
Och väggen hit...
detalj
jag har använt stora genomskinliga blad och hängande blommor
Det var alt för idag!
Ha en bra helg alla!
P.S.....Nästa vecka kommer jag med nya beskrivningar om hur man fyller blad och blommor i POINT LACE tekniken ; förstås på Svenska och Rumänska!
VI SES!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...