Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 26 februari 2012

Vad underbara de är ......

Idag hittade jag det här underbara point lace modeller! På en Turkisk sida hittade jag några väldigt fina point lace duk! 
De är natur färgade med några blommor med blad i pastell färg !
bilden hittar ni på sidan....http://alevceorgu.blogcu.com/karisik-dantel-ornekleri-5/9841560

en mindre variant av samma modell
De är underbara!
Tyvärr ser jag inte någon namn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...