Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 10 mars 2013

point lace snodd med beskrivning i bild samt en överraskning....i röd

Bilden representerar en del av en västen * Kärlekens virvel* som jag gjorde några månader sedan och ...som jag ska presentera nästa vecka men nu....
som i förra veckan lovade, jag kommer  att beskriva i bild hur jag virkade point lace snodd i vit och lila!



..





GLÖM INTE TITTA FÖRBI NÄSTA SÖNDAG! 
Jag kommer att presentera den nya röda västen ....Tills dess...HA EN SOLIG SÖNDAG!!
VI SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...