Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


fredag 12 juli 2013

Piqoter&Slipsar/ piqoturi & brider



Jag lade ut några bra bilder på hur man gör fina piqot på slipsarna i den Rumänska Point Lace-en
Nämligen , jag storstädade hämma och under en skåp hade jag en korg med en massa ihopsamlade papper med olika diagram från tidningar med handarbete, som jag köpte med året i många år.....just tidningen som innehöll de här bilderna handlade om Richelieu broderi...! Fint! Ni är så många som efterfrågade det här..om hur man gör fina piqoter.


 Am observat ca multe dintre voi cele care-mi cautati blogg-ul obisnuiti sa va uitati dupa desene de dantela si dupa cusaturi de umplutura...deci...acum v-am pus niste desene despre cum se executa picoturile...






 nu uitati ca in fiecare saptamana mai complectez cate putin si la ....http://ileanasspets.blogspot.se/p/cusaturi-folosite-in-tecnica-de-dantela.html
 Va salut pe toate ! Ne vedem!
Ha det bra alla!  Glöm inte att titta på länken ovan där brukar jag uppdatera varje vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...