Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


måndag 5 augusti 2013

Arbetshörnan!

Eftersom mina barn och jag tillbringar en hel del i vardagsrummet, och varje vill ha sin egen plats, så valde jag min....det här är min arbetshörna.....i skåpet (inte alla mina grejer fick plats men en liten del), och den mörkgröna läder fåtöljen är sååå mysig ....här brukar jag*slänga mig* i efter dagens sysslor, och gör handarbete.
min lila hörna
En massa snodd som väntar mig!!!
Idag sydde jag upp alla de här spetsdukarna och hoppas inom 3-4 veckor blir de färdiga!

Alla dessa, och andra grejer som skall jag göra, nämligen 2 bolero som jag har gjort, sladden till, kommer att presenteras tillsammans med några krage och västar som jag gjorde förut , på en utställning någon gång i sluten av september här i Borås.
Det var allt för idag ! Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...