Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


lördag 30 september 2017


Despre desene pentru dantela!

Demult nu am mai scris pe blogg! Dar azi mi- am propus sa scriu din nou!
Sa nu credeti ca am renuntat sa propag mai departe interesul pentru dantela romaneasca! Defapt, in acest 1 an si jumatate de *inactivitate* pe blogg am facut cu totul altceva.... am muncit pentru a putea face pasii necesari pentru a ma  apropia de un rol mai important : a produce o colectie de dantela proprie! Am muncit peste un an pe aceasta! 

In afara de bani, trebuie depus mult timp pentru creatia unei colectii facute intr-un mod specific nu la intamplare! Calitatea executiei este importanta deci nu desen facut cu mina!! Trebuie sa intelegeti importanta unui desen executat in mod profesionist!


In afara de simetrie este important ca desenul sa aiba elemente specifice Dantelei romanesti care sa nu fie *imprumutate* de la alte tecnici (de ex. broderia Richelieu).

 In aceasta imagine vedeti un desen facut de mine in urma cu cativa ani, desenat pe panza de Canvas sintetic, folosind un pix negru pentru textile de marca *Prym*. Nu a-r fi nici o problema pina aici....doar, ca restul este de proasta calitate (recunosc....!!) Sexagoanele din mijloc arata groaznic ... ele a-r fi trebuit desenate exact adica in aceasi marime , si indrepate in aceasi directie iar restul de motive sa aiba forme mai exacte...

Deci....! Ce vreau sa va spun cu aceasta imagine este ca .... calitatea desenului este importanta! Nu se va desena in felul cum apare in aceasta imagine! Nu este bine pentru acea persoana care vrea sa coase dantela dupa acest desen (mai ales daca persoana vrea sa si vanda dantela!) Exact nu se poate desena cu mana! Totul trebuie desenat la compjuter! Atunci se poate pastra simetria exact si, desenele sint de calitate iar acei care cumpara un model tiparit corect, folosind culori care nu se iau de pe panza in timpul executiei dantelei, vor fi multumiti de resultatul obtinut!

De ce va scriu despre asta....? Pentru ca am observat ca mai nou au inceput sa apara pe diferite pagini de socializare , persoane care vind, desene de dantela romaneasca executate cu mina!! 
Pentru ca sa poti vinde un produs, calitatea executiei este primordiala mai ales cind este vorba de o dantela care este executata cu mana!

Cred ca toate acelea dintre voi care faceti dantela romaneasca pentru vanzare trebuie sa pastrati un specific ROMINESC al dantelei si NU *imprumuturi* din alte tecnici ..... cum ar fi de exemplu: Tombolo, Broderie Richelieu,Dantela Vologda (ruseasca).....cred eu!

Este trist ca nu toate intelegeti ca interesul pentru dantela romaneasca poate sa si scada din cauza ca desenele care s-au folosit in executia modelului respectiv de dantela, nu au fost executate de profesionisti,  printate.... si nu desenate cu mina la intamplare...!!

Am gasit desene frumoase dar nu desenate corect asa ca nici dantela nu se va executa corect! Ganditiva ca un client oarecare care doreste sa plateasca asa de multi bani cit multe dintre voi cereti pentru produsele voastre, vrea sa aiba calitate! Un client se gaseste greu dar se poate pierde usor! 

Cu mult respect! Ileana Keizer!


O zi frumoasa tuturor celor care viziteaza blogg-ul meu azi!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...