Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


torsdag 22 februari 2018

Furtuna!

Azi mi am propus sa scriu despre o intamplare putin spus interesanta.....de pe Facebook ! Am avut o discutie *aprinsa* in legatura cu dantela romaneasca!! Din pacate nu a iesit prea bine pentru ca din pacate unele doamne nu accepta critica constructiva, nemai vorbind despre faptul ca nu se pot nici comporta! Ne avind intentia sa jignesc vroind doar sa explic ceva ce foarte multe dintre romancele noastre nu prea inteleg ...si anume , cit este de importanta calitatea in executia unei dantele!

Majoritatea romancelor care fac dantela in momentul de fata sau au mostenit de la mama lor vreun model de dantela printata cu multi ani in urma sau, au desenat cu mina desene mai mult sau mai putin copiate de pe internet! Facand asta folosind diferite metode ... au folosit pix, creion sau carioca.... au incercat sa copieze prin copiator normal apoi au *calcat* motivul copiat  pe o panza oarecare folosind calcatorul.... apoi au cusut Telofan deasupra sa nu pateze dantela si sa poata lucra bridele mai drepte!! Da! Si asa se poate coase dantela!

Eu nu aveam intentia sa jignesc pe nimeni din grupul respectiv! Doar vroiam sa expun o parere mai mult sau mai putin proprie! Nu  sant singura cred, care am observat in ce directie se merge daca se accepta orice in dantela romaneasca! Sint persoane care au multi ani de experienta in executia dantelei...acele persoane au reusit singure sa invete ce functioneaza si ce nu functioneaza! Ca raspuns la acele doamne din grupul respectiv (nu vreau sa dau numele grupului pentru ca in acel grup sint multe doamne care-mi merita respectul) doamne care nu-mi merita respectul....eu fac dantela de mai multi ani si aproape toate produsele pe care le -am facut cu calitate le am si vandut , nu la romance !

Deci .....bineinteles ....nu toate au fost perfecte...nu toate sint pe gustul tuturor... omul mai experimenteaza .... dar trebuie sa intelegem ca calitatea este importanta la orice produs!
Niciodata nu m-am considerat experta dar , datorita faptului ca lucrez cu textile la o firma mica din Suedia am invatat cit se lupta pt calitate si ce pretentii au straini referitor la dantela romaneasca!
Vreti sa va vindeti produsele ? Trebuie sa faceti calitate este atit de simplu! Sint foarte putine persoane care fac dantela de calitate (eu nu ma introduc pe mine insumi in aceasta categorie) dar, acei care mi-au cumparat lucrurile au fost multumiti si aceasta este cel mai important!

Am un respect deosebit pentru d-na Aurica Cristea (si ea deseneaza cu mina) dar are o indemanare deosebita pentru a combina diferitele cusaturi din dantela (pe care unele le-a combinat ea prima data), d-na Nunzia Gregorio care cu totul ca nu e romanca are o dragoste deosebita pt romani si mai ales dantela romaneasca, doamna Natalia Sazonova care propaga dragostea pentru dantela romaneasca in Rusia si este foarte talentata ..... acestea sint nume mari in domeniu sa nu vorbim de doamna din Japonia Tsoromoto (nu stiu daca am scris numele corect) care are niste modele absolut unice inovative! D-na Elena Iove care are niste modele de cercei absolut superbe.... ce sa mai spun ....am un  respect deosebit pentru toate acele romince care luptati pentru promovarea dantelei romanesti in lume....indiferent unde locuiti!! DAR NU POT AVEA RESPECT PENTRU DOAMNE CARE I_SI PERMIT SA VORBEASCA URIT PE FACEBOOK! Indiferent cit de talentate sint in domeniul dantelei!
Cu tot respectul: Ileana Keizer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...